Wysyłka

Dostawa

Sklep internetowy zorganizuje wysyłkę zamówienia pod wskazany adres w zamówieniu. Dostawa towaru realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Użytkownik może odebrać zakupione towary osobiście w siedzibie firmy:

Dagro Anna Grossfeld-Marek

ul. Opatkowicka 25j/1,

30-499 Kraków.

Użytkownik wybiera metodę dostawy po zapoznaniu się z kosztami, które są powiązane z dostawą zamówienia.
Koszt dostarczenia zamówionego towaru na terenie Polski wynosi (niezależnie od liczby zamówionych produktów):

  • Kurier DPD – 15 zł / paczkę
  • w przypadku przesyłki za pobraniem należy doliczyć 8 zł do kosztów dostarczenia przez wybranego przewoźnika.

Sklep pobiera opłatę za ponowną wysyłkę wg obowiązującego cennika w przypadku gdy Kupujący błędnie wypełnił adres jej doręczenia lub z innej przyczyny zależnej od Kupującego niemożliwe było dostarczenie przesyłki.

Wysyłamy towary na rynek europejski. Koszty wysyłki zależą od adresu docelowego, wagi i wymiarów.

Użytkownik jest zobligowany to podania dokładnego adresu wysyłki.

W przypadku dostępności zamówionych towarów w magazynie Sklepu internetowego przygotowanie złożonego zamówienia zajmuje od 7 do 10 dni roboczych.
Jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy z wysyłką, prosimy o kontakt: dagro@dagro.pl
Nie odpowiadamy za zagubienie wysyłki, uszkodzenia wysyłki lub późniejszą dostawę wynikającą z błędów firmy kurierskiej. Te błędy nie upoważniają Użytkownika do anulowania zamówienia.

Użytkownik jest zobligowany do sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera celem upewnienia się, czy nie doszło do uszkodzenia przesyłki. Jeśli towary zostały uszkodzone podczas dostawy, Użytkownik jest zobligowany to utworzenia raportu z dostawy w obecności kuriera. Sklep internetowy nie ponosi żadnej odpowiedzialności za szkody powstałe podczas transportu.