Regulamin

Regulamin sklepu www.fajny-prezent.com.pl

Regulamin sklepu oraz wszelkie oferowane produkty i usługi oraz zasady ich nabywania udzielane są na podstawie przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 121).

Ogólne

Sklep internetowy jest dostępny pod adresem: http://www.fajny-prezent.com.pl (zwanym dalej sklepem internetowym). Sklep internetowy prowadzony jest przez:

Dagro Anna Grossfeld-Marek
ul. Opatkowicka 25j/1, 30-499 Kraków
NIP: 9451945606
Regon: 361062317
www: https://fajny-prezent.com.pl

Użytkownik Sklepu może się szybko i efektywnie kontaktować z fajny-prezen.com.pk za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: dagro@dagro.pl oraz telefonicznie 012 644 53 25 oraz 535 073 951 w godzinach od 8.00 do 16.00 w dni robocze. Adres do korespondencji: ul. Opatkowicka 25j/1, 30-499 Kraków.

Rejestracja

Nowi Użytkownicy, którzy chcą dokonać zakupu naszych produktów muszą się zarejestrować na naszej stronie http://www.fajny-prezent.com.pl, podając swoje imię i nazwisko, adres, telefon oraz hasło do swojego konta.
Wszelkie informacje podane przez Użytkownika objęte są Polityką Prywatności.
Użytkownik może w każdym czasie zrezygnować z prowadzenia dla niego konta poprzez usunięcie lub wysłanie wiadomości e-mail z żądaniem usunięcia konta na adres: dagro@dagro.pl

Warunki sprzedaży i zamówienia

Wszelkie produkty znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe, wolne od wad i objęte 24-miesięczną gwarancją realizowaną prze Sklep. Niemniej jednak należy zaznaczyć, że produkty drewniane posiadają naturalne przebarwienia, sęki oraz różną strukturę wynikającą z naturalnego ułożenia słoi.
Umieszczenie na witrynie sklepu internetowego określonego towaru wraz z oznaczeniem jego ceny nie stanowi oferty jego sprzedaży, a jedynie zaproszenie dla kupujących do składania ofert. Zamówienie zostaje złożone przez Użytkownika w formie elektronicznej i stanowi ofertę zawarcia zamówienia między Użytkownikiem a sklepem internetowym. Zamówienie dochodzi do skutku w momencie kiedy sklep internetowy zaakceptuje zamówienie Użytkownika wg. procedur opisanych poniżej.

  • Użytkownik musi być zalogowany na fajnyprezent.com.pl (każdy nowy Użytkownik, który planuje dokonać zakup towaru, musi się zarejestrować)
  • Użytkownik musi dodać produkty, które chce kupić do koszyka, a następnie wcisnąć przycisk “Kupuję”.
  • Zapłata za zamówienie (zawierająca cenę produktów i koszty dostawy) zostanie obliczona w procesie zamówienia, zanim system będzie wymagał potwierdzenie zamówienia.
  • Zamówienie zostanie przygotowane, kiedy zapłata za zamówienie zostanie potwierdzona.
  • Duże transakcje mogą wymagać dodatkowych procedur. Sklep internetowy będzie wymagał dodatkowego potwierdzenia zamówienia. W tym wypadku skontaktujemy się z Użytkownikiem. To może opóźnić zamówienia.
  • Produkty personalizowane wzorem innym niż prezentowane na stronie sklepu internetowego tzw. wzorem Użytkownika będą wymagały dodatkowej akceptacji Użytkownika przed przystąpienie do realizacji zamówienia. Sklep internetowy prześle na wskazany przez Użytkownika adres e-mail projekt, który będzie wymagał akceptacji ze strony Użytkownika.
  • Proszę zawsze sprawdzić zawartość swojego koszyka, zanim zamówienie zostanie dokonane.
  • Do każdego zamówienia zostanie dołączony paragon lub faktura VAT.

Realizacja zamówienia rozpoczyna się:

  • w przypadku zamówień płatnych za pobraniem – niezwłocznie po kliknięciu przez Klienta przycisku „Potwierdzam zamówienie”,
  • w przypadku zamówień płatnych przez PayU – w chwili autoryzacji transakcji i otrzymania potwierdzającego e-maila (wiadomość e-mail otrzymują zarówno Użytkownik jak i Sklep),
  • w przypadku zamówień płatnych przelewem – w chwili wpływu należności na konto fajny-prezent.com.pl.

Aby kupować na fajny-prezent.com.pl Użytkownik musi mieć co najmniej 18 lat i być uprawniony do dokonywania zakupów wg. obowiązującego prawa. Użytkownik, który składa zamówienie w naszym sklepie, deklaruje poprawność wszystkich podanych przez niego danych.
Zamówienie zostaje uznane za zrealizowane a umowa sprzedaży za wykonaną w chwili dostarczenia wszystkich zamówionych towarów do klienta lub odbioru osobistego wszystkich zamówionych towarów po uprzednim dokonaniu płatności.

Złożenie zamówienia na www.fajny-prezent.com.pl oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki Prywatności.
Numer rachunku bankowego do zamówień dokonywanych przelewem zwykłym: 46 10501445 1000 0097 1025 9004
Prawa i obowiązki stron wynikające z zawartej umowy uregulowane są w przepisach prawa polskiego, m.in. w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 121) oraz ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827).

Wysyłka, ceny i płatności

Sklep zbiera następujące dane osobowe za pośrednictwem sklepu internetowego oraz innych form komunikacji w momencie dokonywania zakupów i procesu rejestracji na s

Ceny produktów są podane na stronie internetowej. Dodatkowo do ceny produktów należy doliczyć cenę za transport/dostawę. Ceny za produkty zawierają VAT.
Płatność za wszystkie produkty dokonuje się przez stronę internetową w procesie zamówienia online:

  • Przelew bankowy: na konto bankowe
  • PayPal- dla klientów zarejestrowanych w systemie PayPal
  • PayPal Direct – VISA/Mastercard
  • Gotówka przy odbiorze


Ceny produktów mogą ulec zmianie w każdym momencie, niemniej jednak zmiana ceny nie będzie dotyczyć zamówień, które już zostały zawarte.
Sklep internetowy posiada szeroką ofertę produktów i zawsze istnieje możliwość, że niektóre ceny na stronie internetowej są błędne. Jeżeli cena na stronie internetowej jest błędna, a Użytkownik dokonał już zamówienia, Użytkownik zostanie poinformowany o zaistniałej sytuacji i może anulować zamówienie. Jeśli Użytkownik zapłacił już za zamówienie, które zostało anulowane przez jedną ze stron, sklep internetowy dokona zwrotu wpłaconych pieniędzy.

Błędy

Czasami mogą wystąpić błędy na stronie internetowej np. Błędna cena, błędny opis lub produkty, które nie są już dostępne. W takim wypadku możemy anulować zamówienia, które posiadają błąd wynikający z niepoprawnej informacji w naszym sklepie internetowym, nawet jeśli zamówienie zostało już potwierdzone i zapłacone. Jeśli Użytkownik zapłacił już za zamówienie, które zostało anulowane przez którąś ze stron, sklep internetowy dokona zwrotu wpłaconych pieniędzy.

Dostawa

Sklep internetowy zorganizuje wysyłkę zamówienia pod wskazany adres w zamówieniu. Dostawa towaru realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Użytkownik może odebrać zakupione towary osobiście w siedzibie firmy: ul. Opatkowicka 25j/1, 30-499 Kraków.


Użytkownik wybiera metodę dostawy po zapoznaniu się z kosztami, które są powiązane z dostawą zamówienia.
Koszt dostarczenia zamówionego towaru na terenie Polski wynosi (niezależnie od liczby zamówionych produktów):

  • Kurier DPD – 15 zł,
  • w przypadku przesyłki za pobraniem należy doliczyć 8 zł do kosztów dostarczenia przez wybranego przewoźnika.


Sklep pobiera opłatę za ponowną wysyłkę wg obowiązującego cennika w przypadku gdy Kupujący błędnie wypełnił adres jej doręczenia lub z innej przyczyny zależnej od Kupującego niemożliwe było dostarczenie przesyłki.
Wysyłamy towary na rynek europejski. Koszty wysyłki zależą od adresu docelowego, wagi i wymiarów. Aby zapoznać się z ceną wysyłki, dodaj artykuły do twojego koszyka. W procesie zamówienia całkowite koszty wysyłki zostaną automatycznie wyliczone i wyświetlone użytkownikowi zanim zostaną dokonane jakiekolwiek płatności.
Użytkownik jest zobligowany to podania dokładnego adresu wysyłki.

W przypadku dostępności zamówionych towarów w magazynie Sklepu internetowego przygotowanie złożonego zamówienia zajmuje od 7 do 10 dni roboczych.
Jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy z wysyłką, prosimy o kontakt: dagro@dagro.pl
Nie odpowiadamy za zagubienie wysyłki, uszkodzenia wysyłki lub późniejszą dostawę wynikającą z błędów firmy kurierskiej. Te błędy nie upoważniają Użytkownika do anulowania zamówienia.

Sklep internetowy ma prawo do zmiany kosztów wysyłki, która jest błędem na stronie internetowej. Każda zmiana będzie konsultowana z Użytkownikiem.

Użytkownik jest zobligowany do sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera celem upewnienia się, czy nie doszło do uszkodzenia przesyłki. Jeśli towary zostały uszkodzone podczas dostawy, Użytkownik jest zobligowany to utworzenia raportu z dostawy w obecności kuriera. Sklep internetowy nie ponosi żadnej odpowiedzialności za szkody powstałe podczas transportu.

Dostępność

Jeżeli zamówiony towar nie jest dostępny, sklep internetowy skontaktuje się z Użytkownikiem i zaproponuje zamiennik lub późniejszą dostawę. Jeżeli żadna z tych opcji nie będzie odpowiadać Użytkownikowi, zamówienie zostanie anulowane. Jeśli Użytkownik zapłacił już za zamówienie, które zostało anulowane przez jedną ze stron, sklep internetowy dokona zwrotu wpłaconych pieniędzy.

Własność

Zamówione towary pozostają własnością sklepu internetowego do momentu dokonania płatności za nie (włączając w to opłatę za dostawę). Dopóki własność towarów nie zostanie przekazana Użytkownikowi, Użytkownik jest zobowiązany przetrzymywać towary oddzielnie, aby były łatwe do zidentyfikowania.

Prawo odstąpienia od umowy

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Klient będący konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.

Użytkownik odstępujący od zamówienia może tego dokonać przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy ze wskazaniem numeru konta do dokonania zwrotu należności. W tym celu zaleca się wykorzystanie odpowiedniego formularza i wysłanie go dowolnym kanałem, tj.: wiadomością e-mail na adres dagro@dagro.pl, w formie pisemnej na adres ul. Opatkowicka 25j/1, 30-499 Kraków.

Formularz odstąpienia od umowy: word, pdf.

Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem:

  • dodatkowych koszów poniesionych przez konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy i zwykły sposób dostarczenia oferowany przez fajmy-prezent.com.pl
  • bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (kosztów wysyłki towaru),
  • kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter, rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą.

Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, o którym mowa w ust. 1. nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

  • oświadczenie usług, jeżeli Sklep wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • zawartej w drodze aukcji publicznej;

Jeżeli konsument skorzysta z prawa odstąpienia od umowy, jest on zobowiązany zwrócić towar do fajny-prezent.com.pl niezwłocznie tj. nie później niż w terminie 14 dni na adres ul. Opatkowicka 25j/1, 30-499 Kraków. Konsument może także dokonać zwrotu towaru przekazując go do odbioru osobie upoważnionej przez fajny-prezent.com.pl, przy zachowaniu w/w terminów. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

Konsument ponosi koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki). Konsument jest odpowiedzialny za odpowiednie spakowanie towaru do wysyłki, tak aby towar dotarł do fajny-prezent.com.pl w stanie niezniszczonym.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Fajny-prezen.com.pl zobowiązuje się w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności (za wyjątkiem kosztów wysyłki zwracanego produktu). Sklep dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu.

Fajny-prezent.com.pl może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem.

Fajny-prezent.com.pl nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Zamówienia zrealizowane za pomocą bonu oraz przy płatności bonem, nie są objęte prawem zwrotu towaru.

Anulowanie

Możemy anulować zamówienie wysyłając do użytkownika odpowiednią informację:

  • Użytkownik nie zapłacił za zamówienie
  • Wystąpił błąd na stronie internetowej sklepu i zamówione produkty mają inną cenę, są niedostępne, koszt wysyłki jest niepoprawny. Jeśli Użytkownik zapłacił już za zamówienie, które zostało anulowane przez jedną ze stron, sklep internetowy dokona zwrotu wpłaconych pieniędzy.


Zdjęcia i produkty

Zdjęcia produktów na stronie internetowej sklepu mogą się różnić od oryginalnych produktów. Produkty z drewna zawsze różnią się między sobą. Jeśli Użytkownik zamówi bejcowane drewniane skrzynki, powinien mieć na uwadze, że kolor na skrzynkach może się różnić od tego pokazanego na stronie. Skrzynki również mogą się różnić między sobą. Drewniane skrzynki nigdy nie mają jednolitej powierzchni i posiadają sęki.

Gwarancja i reklamacja

Na zakupiony produkt klient otrzymuje gwarancję producenta. Sklep oferuje produkty fabrycznie wolne od wad fizycznych. Jednak skrzynki i inne produkty drewniane mogą zawierać sęki, przebarwienia, ułożenie słojów, które nie są wadą produktu.

Jeżeli towar zawiera wady fizyczne Użytkownik jest zobowiązany do jego przesłania pocztą na adres sklepu internetowego z opisem wady, wskazaniem żądania reklamacyjnego oraz fakturą VAT lub paragonem, po uprzednim skontaktowaniu się ze sklepem internetowym.

Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji towar zostanie wymieniony na wolny od wad w ciągu 14 dni od zgłoszenia wad, a jeżeli nie będzie to możliwe, Użytkownik będzie mógł wybrać inny towar z oferty sklepu w cenie odpowiadającej cenie towaru, co do którego została zgłoszona reklamacja lub odstąpić od umowy sprzedaży i zażądać zwrotu zapłaconej ceny towaru. Zwrot kwoty z tytułu ceny sprzedaży nastąpi w terminie 5 dni roboczych od daty zwrotu towaru przelewem bankowym na wskazany przez Użytkownika rachunek bankowy.

Sklep internetowy w zakresie zgłoszonych reklamacji nie przyjmuje żadnych przesyłek wysłanych na adres sklepu za pobraniem.

Wzór formularza reklamacyjnego: doc, pdf.

Postanowienia końcowe

W celu skorzystania z usług świadczonych przez fajny-prezent.com.pl Użytkownik powinien posiadać: przeglądarkę internetową Internet Explorer w wersji nie starszej niż 7.0 lub Mozilla FireFox w wersji nie starszej niż 3.0 lub Chrome (wszystkie wersje) lub Opera w wersji nie starszej niż 2 oraz włączoną obsługę Java Script.

O każdej zmianie regulaminu właściciel Sklepu internetowego powiadomi zarejestrowanych użytkowników poprzez wiadomość e-mail z prawem wypowiedzenia umowy w terminie 14 dni. Zmiany regulaminu wchodzą w życie z upływem terminu wypowiedzenia. Do zamówień złożonych przed wejściem w życie zmian regulaminu, stosuje się postanowienia regulaminu w brzmieniu obowiązującym w chwili złożenia zamówienia.

W razie powstania sporu, którego nie udało się rozwiązać poprzez porozumienie, sądem właściwym miejscowo dla jego rozstrzygnięcia będzie sąd właściwy dla siedziby właściciela Sklepu. Zdanie poprzedzające nie ma zastosowania do sporów, których stroną jest konsument. Klient może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji (mediacja, sąd polubowny) i dochodzenia roszczeń.

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

W razie jakichkolwiek wątpliwości oraz pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy na adres dagro@dagro.pl

Polityka Prywatności

Tutaj możesz znaleźć Politykę prywatności.